ايليا جيگري ايليا جيگري ، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

ايليا نفس مامان ليلا

بيمه عمر ايليا جونم

1392/8/13 12:41
180 بازدید
اشتراک گذاری

از طرف بيمه عمر ملت چند باري بود كه به اداره ما سر ميزدند . هر بار بازارياب بيمه من و همكارانم را متقاعد مي كرد كه اين بيمه خيلي براي شما و فرزندانتان مفيد مي باشد در واقع آينده آنها را مي سازد البته در طول اين مدتي هم كه بيمه هستند مي توانند از خدمات بيمه اي استفاده كنند. در آخرين ديدار با آنها تصميم گرفتم كه خودم و ايليا جانم را بيمه عمر كنم . بيمه ايليا جونم 25 ساله است و انشاء الله وقتي به سن 28 سالگي رسيد ميتونه از سود اين بيمه كه من هر سال براش واريز مي كنم بهره مند بشه . با تحقيقاتي كه انجام دادم خيلي به نفع بچه ها و خونواده هاست . حالا اگه تا اون موقع من زنده بودم و 28 سالگي گل پسرمو ديدم كه هيچي ، اگر هم نبودم بيمه پشتوانه كاري و مالي گل پسر ماماني است .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)