ايليا جيگري ايليا جيگري ، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

ايليا نفس مامان ليلا

گپي با پسركم

1391/10/3 13:30
172 بازدید
اشتراک گذاری

از تو مي نويسم براي تو ، تويي كه مثل يك روياي شيرين در زندگيم قدم نهادي . 

دلبندم ! عزيزم ! قشنگ ! اميدم ! تنها عامل نفس كشيدنم ! عمرم ! زندگيم !‌پسرك چون ماهم ! ماهكم !  ماماني يه كم دير تصميم به نوشتن خاطراتت در دفتر خاطرات مجازي گرفت چون تو درست 2 سالت شده ،‌ ولي قول ميدم از روي عكسها تمام اون خاطرات را به ياد بيارم و تو وبلاگت بذارم .  عزيزكم اين دل نوشته ها را برات مي نويسم كه اگه يه روزي ماماني عمرش به اين دنيا نبود بدوني كه دوران كودكيت چه جوري گذشته و چه شيطنتهايي كه نمي كردي  و ببيني كه با چه دلخوشي اين وبلاگ را برات ساختم و خودت هم بعد از مامان اين خاطرات را دنبال كني . خدا تو رو بعد از 15 سال به من هديه كرد و من با متولد شدن تو دوباره به دوران كودكيم بازگشتم . با خنديدنت خنديدم با گريه كردنت گريه كردم با خوشحاليهات خوشحال شدم و با ناراحتيهات ذره ذره آب شدم . وقتي در آغوشم به خواب ميرفتي دلم ميخواست كه زمان بايستد و حركتي نكند چون در آن لحظه هيچ نفسي از نفس تو خوشبو تر و هيچ تصويري از تصوير صورت زيباي به خواب رفته تو ، زيباتر نبود . از بودنت برايم عادتي ساختي كه بي تو بودن را باور ندارم .  زندگي  هر چقدر هم سخت باشه ،‌وقتي تو باشي شيرينه عزيزم .

عزيزكم ! دوستت دارم چون صداقت را در چشمانت مي بينم . چون خنده هايت دلم را جلا ميدهد . چون شيطنتهايت مرا به دنياي تكرار نشدني كودكي هايم مي برد . چون همه دنياي مني و كنار مني . تمامي دنيا را به پايت مي ريزم تمامي عشقم را تمامي جوانيم را . تا زماني كه زنده ام مانند كوه در كنارت استوارم .

نفسم ! الان كه در كنارت نفس مي كشم هر وقت به زمين ميخوري يا از مامان كاري ميخواي به طرفت ميدوم و هر كاري كه از دستم برمياد برات انجام ميدم حتي اگه گذشتن از جانم باشه فردا اگر من نبودم با هر زمين خوردن ،‌ خودت از جا بلند شد در يه لحظه ماماني را به ياد بيار كه دست نوازش به سرت ميكشه . ماماني هر جا كه باشه بعد از خدا ، پشتيبانته . تو اين دنياي وانفسا ،‌ آدماي بد طينت زيادند . سعي كن از همه اونا دوري كني . سعي كن كه مردونه زندگي كني نه مرد به معناي كلمه بلكه به معناي حقيقي اون استوار و مقاوم و درستكار .

ايلياي عزيز تر از جانم !‌ برايت خوب بودن ،‌ خوب ديدن و خوب زندگي كردن را از خداوند بي همتا  خواهانم .

خدايا !من تنهايم و كودكم از من تنها ترو ما تنها در آغوش توئيم . ما را از آغوش خودت دور نكن .  

پروردگارا !‌ مرا لايق بندگي خودت و مادري فرزندانم بدان . نيم نگاهي به من و نيم نگاهي هم به ايلياي من. به بزرگيت شكر . به شكرانه ات شكر .        

                                                                          دوستدار هميشگيت مامان ليلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)