ايليا جيگري ايليا جيگري ، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

ايليا نفس مامان ليلا

رمضان سال 93

1393/4/8 8:19
162 بازدید
اشتراک گذاری

مسافر رمضان ! پروازت بي خطر .

اميدوارم توشه ات فراوان باشد و سهم سوغات من دعاي شبهاي قدر تو .

خداوندا ! به حرمت اين ماه پر بركت : نيكوترين سرنوشتها ،‌حلالترين روزيها ،‌پربارترين زيارتها ،‌خالصترين نيتها، صالحترين عملها ،‌مقبولترين عبادتها را براي خوبان و عزيزان ما مقدر بفرما .

پروردگارا ! ببخش مرا كه آنقدر حسرت نداشته هايم را خوردم و شاكر داشته هايم نبودم .

                                                         آمين 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

√بهار مامانه برسام
9 تیر 93 15:15
الهی آمین
√بهار مامانه برسام
9 تیر 93 15:17
گل مهربونم سلام عزیز دلم واقعا ازت ممنونم که انقدر به من و برسام لطف داری گل مهربونم واقعا دلگرمی من دوستای خوبی مثل شما هستید ؛ خدا پاداش مهربونیت رو چندین برابر به خودت و پسرت و خانواده ی محترمت برگردونه انشاالله همیشه تنتون سالم و لبتون خندون باشه و دلتون شاد و در پناه خالق یکتا زندگی سرشار از عشق و آرامشی داشته باشید خدا گل پسر خوشگلت رو حفظ کنه خدا شما رو برای ما حفظ کنه خیلی خوشحالم کردی گل نازم روی ماه گل پسری رو ببوس عزیز دلم