ايليا جيگري ايليا جيگري ، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

ايليا نفس مامان ليلا

كوتاهي موي ايليا جونم در بوستان

1393/3/8 16:33
247 بازدید
اشتراک گذاری

با گرم شدن هوا و بلند شدن بيش از حد موهاي ايليا جونم ، تصميم گرفتم كه موهاشو كوتاه كنم ولي خودش اصلا راضي نمي شد و هر وقت بهش مي گفتم موهات بلند شده و تو كه همش درحال ورجه وورجه هستي و عرق مي كني ، قبول نمي كرد يا موقعي هم كه قانع مي شد ،‌مي گفت بايد به اندازه يه مورچه بزني ها .....بالاخره روز 5 شنبه به بوستان بردمش و گفتم اگه پسر خوبي باشي تا موهات كوتاه بشه ، ميبرمت خونه بازي بوستان . ايليا هم به خاطر بازي كه در خونه بازي بوستان رضايت داد كه موهاش كوتاه شه . از موقع متولد شدن ايليا ،‌اين چهارمين باريه كه موهاشو كوتاه مي كنم .

بعد از كوتاهي وقتي بهش مي گفتم  كه :ديدي موهات كوتاه شد چه قد راحت شدي ؟ ايليا هم مي گفت : زياد خوشم نيومد فقط پشت گردنم خيلي باد ميخوره .  قه قهه آخه هيچ وقت اينقدر موهاشو كوتاه نكرده بودم . 

طبق قولي هم كه بهش داده بودم ، بردمش خونه بازي بوستان تا كوتاهي موهاش يادش بره  و به قدري بهش خوش گذشته بود و بچگي كرده بود كه شب موقع خواب هم مي گفت : ماماني امروز خيلي خوش گذروندم . البته چون عكسهارو از پشت شيشه گرفتم ،‌بي كيفيت شدند .

اين عكسهاروهم قبل از  كوتاهي موهاش گرفتم .

آقا ايليا ! چشم مامانت روشنه از الان مخ دختر مردم رو كار گرفتي ؟

پسندها (1)

نظرات (1)

√بهار مامانه برسام
9 تیر 93 15:23
جون دلم چه جالب آرایشگاه برسام هم همین جاست این آقایی که موی ایلیا رو داره میزنه صاحب همین آرایشگاست و کارش خوبه ولی یه کم بیحوصله ست البته آرایشگر برسام از اول آقای عارف بود و من خوشبختانه هیچ وقت برسام رو زیر دست این آقا که داره موی ایلیا جونی رو میزنه نشوندم ولی در کل همشون کارشون عالیه پسملی هم موی بلند بهش میاد هم موی کوتاه خدا حفظش کنه