ايليا جيگري ايليا جيگري ، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

ايليا نفس مامان ليلا

هفت ماهگي ايليا جونم

1392/6/26 10:44
182 بازدید
اشتراک گذاری

ايليا با كلاه جومونگ 

وقتي بعد از تمام شدن مرخصي به محل كارم برگشتم ،‌ مي خواستم تو عزيز دلم را به مهد بفرستم ولي خاله مينا گفت كه از تو مواظبت ميكنه .حدود يك ماه پيش خاله مينا موندي ولي چون خاله مينا خودش خيلي سرش شلوغ بود و با وجود هستي كوچولو ، ناچار شدم كه از گذاشتنت پيش خاله مينا منصرف بشم . بنابر ميل باطنيم تصميم گرفتم كه به مهد بفرستمت ولي باز دلم راضي نمي شد چون از بعضي از مهدها خيلي تعاريف بدي شنيده بودم . پس با مديريت اداره صحبت كردم كه از كارم استعفا بدم ولي ايشان گفتند كه ميتونم تو رو هم با خودم به اداره ببرم چون تو شرايط فعلي نمي تونند نيرويي جايگزين كنند . پس روروئك و كالسكه و مقداري از وسايلت رو با خودم به اداره بردم و شما از 7 ماهگي شدي همكار جيگري ماماني . ساعتهايي كه با ماماني تو اداره بودي اصلا جيكت در نمي اومد و اين باعث شده بود كه مديريت از اومدن اين همكار كوچولو راضي باشه . تو اين عكس هم خسته از كار روزانه از اداره با ماماني به منزل برگشتي.

ايليا جونم و هستي خانوم در فروشگاه شهروند 

فداي اون لپات بشم نازنينم ! چه كيفي مي كني وقتي سوار كالسكه خريد شدي . به حدي ذوق مي كردي كه نظر همه كاركنان فروشگاه را به خودت جلب كرده بودي .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)